Onsdag

Hej.
Jag har tänkt skriva massa inlägg men det har dock inte blivit av....
Imåndags kväll gick jag, Jonas, Danne och Nicke på OMG singel party = ) Dom är sjukt duktiga men det var synd att det var på en måndag och alla var trött så vi åkte hem ganska tidigt men vi fick se dom.
I tisdags hände det inte så mycket mer än att jag åkte till tandläkaren och jobbade som vanligt.
Tandläkaren gick jättebra, inga håll = ) 
Idag har jag jobbat och det gick bra och vi fick ut ganska många vagnar. Men sista vagnen vi fick in var hemsk... Och den är kvar imorgon så man vet ju vad man ska göra när man kommer till jobbet.
Efter jobbet åkte jag till Solna centrum för att klippa mig. Jag ringde på förmiddagen och fick tid kl fyra så det var jätte bra. Fick dock inte samma frisör som förra gången men den här tjejen var också sjukt bra. Jag är jätte nöjd. Fast frisören sa att jag passade bättre i kort hår än långt som jag håller på att fixa nu. Och jag vet ju att jag passar i kort men det har jag haft så länge nu. Men vem vet nästa gång jag klipper mig kanske det blir kort igen
; ) 
Nu ska jag fortsätta kolla på TV och läsa bloggar.
//Ida
Detta är min nya frisyr. Syns inte så mycket men hon rakade sidan, (som jag har glömt), och toppade och klippte upp håret och jag är super nöjd = )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0