Söndag kväll

Hej.
Mina rubriker är fan tråkiga. Måste gör nått åt det och inte bara skriva vilken dag det är. Förut hade jag låtar men det är  också lite jobbigt. Aja får tänka på det i kommande inlägg.
Idag hände det ingenting.... Jo vi var och åt jätte god mat hos Jonas mamma. Sen ville jag till Bromma Kyrka och kolla på ljusen men det hann vi inte för Jonas skulle repa = ( Det hade varit jätte mysigt att gå ett vara där för det var länge sen. Aja kanske kan gå dit imorgon.
Jonas släpte mig vid Brommaplan så jag kunde köpa äpplen till jobbet och när jag var där så kom jag på att mitt sl kort gick ut i går så då fylde jag på det också. Hadet varit lite jobbigt om jag inta hade kommit på det och ståt på bussen utan att kuna åka någonstans....
När jag kom hem sen så tänkte jag kolla på serier men NEJ då har Jonas tagit med sig sladen till ljudet så det gick inte heller = ( Så inget går som jag vill ikväll. Men såg att det gick lite TV ikväll men det är ju inte vad jag hade tänkt....
//Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0