Söndag

Hej.
Det blev inget party igår blev en film för mig i soffan istället. Jonas satt vid datorn och lekte/kollade på filmen jag kollade  på. Jag tittade på "Benjamina Buttons otroliga liv" med Brad Pitt. Jag har velat se den jättelånge och nu fick jag äntligen se den = ) Filmen var sjukt gullig och bra. Den handlade om Benjamin som åldrades backläges, så han föddes som gamal och dog som bebis. Och man får följa hans otroliga liv som han verkligen har. Han jobbar som bla skeppare och super sig ful och är på bordell när han är typ 17 fast ser ut att vara kanske 70 60.
Sen får man träffa en massa otroliga mäniskor som Benjamin träffar på under sitt liv.
Jag tyckte filmen var jättebra och man blev fast i den. Det ända jobbiga var att det blev reklam hela tiden för att jag tittade på den på TV.
Idag gör jag och Jonas inte så mycket. Jonas skulle nog repa i eftermiddag och sen ska vi hem till hans mamma och äta middag.
Jag har mest kollat på TV idag och runt på interner och kollat Backyard Babies saker. Bla annat en tavla som nu är bestäld från ebay = ) Ni kan få se den sen när den kommer hem.
//Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0