Tisdag

Hej.
Sitter och tittar på TV och halv sover i soffa. Jag fattar inte, jag har sovit bra om nätterna men ändå så är jag trött.
fast inatt blev jag väckt lite av Jonas när han kom hem. Först när han kom hem från repet så råkade han plinga på dörren så jag vaknade med hjärtat i halsgropen. Men då kom han och myste tills jag nästan somnat om. Men sen när han gick och la sig var Minus galen och pratade massor så då vakande jag till i någon sekund igen. Men sen sov jag nästan tills klockan ringde. Men man kanske är trött för det är mörkt ute nu.
Jobbet idag gick bra fast vi höll på en och samma vagn hela dagen, lite tråkigt. Dessutom när man fick paprena på den imors så trodde man att den skulle komma ut typ direkt men sen kom det mer papper och massa strul så tog som sagt hela dagen.
Efter jobbet åkte jag och tränade och det gick bra. Men var lite trött i kroppen efter igår. Men körde ändå på lite hårdare idag än igår och det är kul. Fast imorgon kanske jag får ångra det när träningsverken kommer ; ) Om det kommer nån. Brukar inte direkt få det nämlige.
Nu ska jag kolla lite mer TV och sen sova.
//Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0