Torsdag

Hej.
Ursch vad trot jag är hela den här veckan. Vet inte varför, kanske är min krop som är trött efter jag har börja träna.... Jag tränade idag efter jobbet och det gick bra. Var dock lite trött/seg i benen men kämpade på i alla fall. Jag har inte fått någon träningsverk heller men det är i ju för sig skönt. Men får man träningsverk så känns det ännu mer som man har gjort nått.
Jobbet idag gick bra. Vi fick ut ganska många vagnar tror jag och det är alltid trevligt = )
Igår så bokade jag flyg biljetter till Göteborg och sen fick jag ett sms från Scandik om en natt i Göteborg. Så nu åker jag, Jonas, mamma och pappa till Göteborg den tionde december = ) Men bara en natt men det ska bli jätte mysigt och trevligt. Vi ska träffa syrran och shoppa och bara hade lungt och skönt.
Och om en vecka åker jag och Jonas till Amsterdam! Så det blir lite resande nu = ) Och det ska bli as kul allting. '
//Ida
Liseberg på vintern. Jag hoppas det har kommit lite snö också när vi ska ditt så det känns änumera som jul = )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0