Tröjan/klänning

Hej.
I sommras köpte jag en tröja/klänning med mamma av märket Jane Norman. Sök på det namnet och ni hittar massa fina kläder = ) Hittade bla en klänning där som jag skulle kunna gifta mig i om jag nu ska gör det någon gång ; )
Men när jag var där i sommras så köpte jag denna tröja och den är jätte fin men jag har inte använt den än! Jag fattar inte varför?! Visst i sommras när jag köpte den var det typ 35 grader varmt så då hade den varti för varm men nu är den ju perfekt = ) Tröjan och legings är typ perfekt. Man kanske ska ha det när någon fyller år eller rent ut sagt på nyår eller när man ska bara ut och dricka öl = )
Jag tror jag måste tillbaka till den affären och kolla om dom har nått mer fint. Den ligger i Bromma blocks så jag kan ju nästan gå ditt eller bara ta bussen.
//Ida
Har skulle det vara en bild men det gick inte... Men gå in på http://www.janenorman.co.uk/ så finns den där under day tops, på sista sidan. Och så om jag har på mig den ska jag så klart ta bild och lägga upp här = )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0