Trött torsdag

Hej.
Är sjukt trött idag... Har just legat och sovit i soffan i typ en timme.
Jobbet idag gick bra. Fick både bra och dåliga vagnar. Fick tex in en vagn som man trodde skulle gå fort för det var bara att ljustera bufferten på den men nej! Vagnen tog ttyp flera timmar och vi fick byta hjul och höja och sänka och massa annat skit. Sånt blir jag lite smått iretterad på.
Efter jobbet åkte jag hem var hemma i tio min och sen gick jag till brommmaplan för att ha bankmöte. Det var min personliga bankman (kvinna) som ville kolla igenom min ekonomi och pansion. Det gick jätte bra och var faktiskt ganska kul. Och bankmanen (kvinnan) var jätte trevlig och förklarde bra så man förstog för jag kan ingenting om räntor och sånt.
Sen gick jag hem och jag och Jonas ått pizza till middag och sen somnade jag som sagt... Jonas är och repar just nu så jag får titta på TV själv idag mend det är ganska lungt = )
//Ida
Detta är jag på jobbet idag hahaha. Sjukt snygg bild som Simon tog = )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0