Dans onsdag

Hej.
Japp idag är det onsdag = burlesque dans från halv nio till halv elva = ) Fast idag är det sista gången = ( och vi ska vi ska ha uppvisning. Vi ska alltså dansa en och en och jag har inte övat så mycket som jag borde... Jag gjorde det en gång för Jonas men vårat vardagsrum är för litet så stegen och musiken funkar inte tillsammans. Det slutade med att jag fick stå och vänta in vissa stycken ; )
Det är sjukt tråkigt att det är sista gången för det har verkligen varit as roligt och nyttig för mig. Men jag ska anmäla mig till  fortsättnings kursen som börjar om tre veckor = )
Jobbet idag gick bra fast vi hade en ganska jobbig vagn som vi har nu hållt på med i två dagar och den är fortfarande inte klar = (
jag hade min ny jacka idag. Jag trodde den skulle vara för kall för det var 3 grader när jag gick hemmifrån idag. Men den var as varm och skit skön. Bästa jackan ever = )
//Ida
Här skulle det vara en bild på den men jag hittar ingen så jag tar en sen när jag åker till dansen så kan ni se den senare eller imorgon = )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0