Färdig dansad

Hej.
Nu ska jag snart in till stan och möta upp Jonas och några fler för anntagligen en hel natt på stan. Fast  jag är ganska trött efter dansen så vi får se hur länge det blir.
Burlesquen idag var helt underbar! Läraren var helt galen och jätte rolig. Hon var sjukt duktig och vältränad. Jag lärde mig massor. Man blev dock jätte svettig. Dock inte på först kursen men sista shit jag trodde jag skulle dö ett tag men den var ändå roligast = )
Jag såg massa burlesque stjärnor också. Hon jag läste om i Cosmopolitan var där. Det var coolt. För det är ändå pga henne som jag började.
Nä nu måste jag dra.
//Ida
Detta är Lux La Croix som var läraren. Hon var sjukt duktig. 
Hon brukar göra en Prince imitation som ska vara jävligt bra.
Åker jag till USA så måste jag se henne eller nästa gång hon kommer hit = )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0