Fredag förmiddag

Hej.
Jag är sjukt seg idag.....
Var och bowlade igår med jobbat och fan vad kul det var. Jag möte upp några jobbar kompisar redan på bussen och vi gick först till en pub där det satt ännu flera arbets kollegor. Sen gick vi över till bowling hallen och där var det först lite mingel och sen körde vi i två timmar. Men det gick as fort. Jag hade ett jätte roligt lag. Det var jag, Fredrick från planeringen som var ganska dålig och sen Jimmy som jobbar på natten och är Nadines brosa.
Man kan säja att det blev en liten tävling mellan mig och Jimmy men han vann tyvärr med ganska mycket. Men jag var glad ändå = ) 
Efter vi hade kört klart bowlingen blev det taco buffe och prisutdelning. Sen drog vi vidare till en pub och satt där ganska länge. Sen var det några som drog in till stan men jag var ganska död så Jonas var snäll och kom och hämtade mig = ) 
Imorse vaknade jag så klart när Jonas alarm började ringa men Jonas började vakna då med så vi låg och myst tills han var tvungen att gå upp. Då trodde jag inte att jag skulle kunna somna om men oj så fel jag hade. Jag sov till fem lver elva och var fortfarande trött men jag gick upp i alla fall.
Nu sitter jag och tittar på TV men tvättar också. Som tur var så var det inga maskiner upptagna så jag tog alla utom en = ) Jag ville ha en tvättstuga men dom var så klart bokade men vi har ju massa maskiner utanför och det var dom jag tog.
Så nu måste jag gå och kasta in allt i torktumlaren.
//Ida
Jag fick faktiskt ner alla käglor en gång = ) Annars gick det så där... Det går bättre när jag kör det på wii ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0