God morgon

God morgon.
Sitter just nu och kolllar på TV och ska snart äta frukost. Vaknade as tidigt idag och kunde inte somna om.... Men låg kvar och drog mig och gick inte upp fören nu = ) 
Igår var jag som sagt i stan och fikade med Anki. Det var jätte mysigt som vanligt.
Sen möte jag upp Jonas och vi ått middag på stan = ) Vi ått indisk mat, as god. 
Efter middagen åkte vi hem och kollade på serier och sen gick vi båda och la oss vid elva och det var nog derför jag vaknade så tidigt idag.
När jag väntade på Jonas så kollade jag lite i affärer och kom ut med en tjock tröja från herr andelningen på HM och en tröja med Cartman på från Carlings = ) 
Idag ska jag gå en promenad med Bella och sen spela bowling med jobbet så jag hoppas det här också blir en bra dag = ) 
Nu ska jag äta frukost.
//Ida
Detta är då jag när jag sitter och väntar på tåget in till stan. Jag tycker dock inte det här ser ut som mig men men. Annars hade ni fått en bild när jag låg och halv sov nu i sängen och den var bara hemsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0