Katt torsdag

Hej.
Japp idag är det torsdag och jag och Jonas har blivit med katt = ) Det är Jonas familjs katt som vi ska vakta i typ 14 månader. Han heter Minus och är stor och mörk grå.
Innan han kom till oss så bodde han men Jonas pappa och inann det hos Jonas mamma och innan det med hela familjen Wedin i Bromma. Så han har flyttat runt en del men han verkar väldigt cool för nu ligger han i soffan brevid mig och halv sover.
Idag har jag jobbat och det gick bra. Hade ganska ok vagnar men när jag skulle hem så mådde jag as däligt på bussen så trodde jag skulle typ spy. Men det gick över när jag kom hem och leggat i soffan och vilat lite. Känner mig lite små sjuk överlag men jag hoppas jag klarar fem dagar till för sen efter det är jag långledig = )
Igår händet det inte så mycket mer än att Jonas gjorde as god mat, nämligen köttbiffar med bulgur och tsatsiki = ) Och dessutom hade vi bott med varandra i den här lägenheten i ett halvår igår = D Lite coolt och det känns fortfarande as bra <3
Nä nu ska jag kolla på TV eller lyssna på mer bra musik som jag gör nu.
//Ida
Detta är Minus. Han är lite mörkare än vad det ser ut som på bilden dock.
Han låg i Jonas stol och kollade på nån instruktions video med Jonas = )

Kommentarer
Postat av: caroline

Så fin !!!

2011-10-23 @ 18:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0