Lördag

Hej.
Idag är det lördag och jag och Jonas har varit tillsammans i ett år och elva månader idag = ) Jonas har spelning idag också kl elva på broder tuck så kom och se = )
Igår hände det inte så mycket mer än att jag tvättade på dagen. Och sen ått jag och Jonas mat från grillen och kollade på die hard 2. Sen trodde jag vi skulle kolla på mera film men nej det blev lite öl och cider på Sorbon istället. Men det var jätte trevligt så det gjorde inget.
Just nu sitter jag och titttar på Outsiders repris. Och jag vet inte vad jag tycker om dom här människorna som är med alltså. Det är ett ganska kul program men människorna är ju ganska tragiska. Visst det är synd om dom men jag stör mig messt på dom. Inte alla i alla porgam men en del. Och sen att dom går ut i tv om sina problem är ju också lite udda. Om jag hade problem skulle jag istället gå till en pysolog och inte tv.
Men men nu ska jag se klart och sen diska och duscha.
//Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0