Mamma tisdag

Hej.
Nu har jag jobbat mina nio dagar så nu blir jag ledig = ) Ska inte jobba fören på måndag. Ska sova så sjukt länge imorgon!
Jobbet idag gick helt ok. Vi hade dock en as jobbig vagn som tog tills lunch att göra klart men efter den kom det in lite lättare vagnar i alla fall = ) 
Efter jobbet åkte jag direkt in till stan. Jag gick först runt och kollade i affärer. Köpte ett linne och ett par jens på Gina. Sen möte jag upp min mamma och vi gick och ått på den grekiska resturangen i Kungshallen. Var as god mat som vanligt.
Efter middagen gick vi på bio = ) Vi såg Niceville. Den var as bra men jag tänkte skriva en recention på den sen typ imorgon. Men den var bra och jag rekomenderar den.
Och värsta grejen!! När jag var i stan och gick på Drottning gatan så var det massa folk i en klunga och jag trodde det var någon som upträde eller nått. Och så såg jgg ett blont huvud och det vissade sig att det var Maria Montazami! Sjukt coolt. Hon var ganska lång, man såg henne över alla andra. Men hon är lång + att hon antagligen hade klackar = )
Nä nu ska jag kolla lite till på TV och sen sova.
//Ida
Maria! Sjukt bra bild lyckades jag få också. Ja jag tog bild. Tycker nämligen hon är sjukt rolig = )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0