Måndag

Hej.
Lördages spelning var sjukt bra = ) Jonas och dom var as duktiga. Och så var dom utklädda. Jonas var flodhäst, Danne gris, Lyngman häst och Johan var katt/lejon.
Innan spelningen så åt jag middag med Bella och Nicke. Vi åt skaldjur med en typ av pasta/ris och det var jättegott. Vi är jävligt bra på att laga mat ibland ; )
Sen åkte vi in och såg Lechuck och var ute till två. Fats det var tre men ändå inte för klockan drogs fram den natten. Jag mådde inte så bra den kvällen dock men jag var med hela tiden.
När vi kom hem hade både jag och Jonas jätte svårt att somna så vi låg i sängen och försökte och Jonas var lite jobbig hahah fast rolig, han höll på och krypa under täcket och pussa överallt och allmänt flamsa runt. Men det är min skrojt ; ) Vi hade dessutom ett år och elva månader i lördags.
Sen på söndagen så ått vi middag med Jonas pappa och syster. Vi åt indiskt. Vi skulle ha gått på bio egentligen men någon glömde boka biljetter så det var så klart slut. Men middagen var jätte trevlig.
Inatt sov jag sjukt dåligt. Vet inte varför. Kanske är för att jag smått har vänt på dygnet eftersom jag inte har jobbat sen i tisdags. Hoppas jag sover bättre i natt i alla fall.
Jobbet idag gick bra. Vi hade ganska bra vagnar och fick ut några i alla fall = )
Nu ska jag och Jonas äta middag.
//Ida
Detta var typ Jonas. Fast han hade bara ansikts mask ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0