Mycket idag

Hej.
Japp idag har det varit mycket.
Jag skulle hämta ut mitt pass men jag hade inte med mitt gamla och då får man inte med sig det nya. Så får fixa det efter jobbet imorgon så man kan resa till Amsterdam med Jonas eller London med Bella och Carro.
Sen möte jag upp Anki och fikade med henne i Sollentuna. Det var jätte trevligt att träffa henne för det var sjukt länge sen sist.
Har försökt betala en burlesque workshop och det funkade inte så är lite ledsen över med = ( Men jag har mailat och så får vi se om det går att lösa i alla fall.
Vet ite vad jag ska skriva mer så skriver igen imorgon eller nått.
//Ida
Sätter in en bild på Jack. Kom på att jag ville ha en tröja med honom på här om dagen = ) Måste försöka hitta en sådan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0