Seg

God morgon.
Ja typ god morgon i alla fall.
Jag har faktiskt varit uppe ett tag och sitter nu och äter frukost. Är dock trött och har lite smått ont i huvudet.... Och i vaderna! Tror det är pga dansen och huvudvärken är pga att vi var ute igår. Åkte som sgat in till stan vid lite efter nio. Jag vet fett tidigt!
Möte upp Jonas och några kompisar på Skeppsbar och sen blev vi kvar där tills halv tre hahaha = ) Och det kom och gick folk hela tiden och det var riktigt kul.
På slutet var det bara jag, Jonas, Jenny, Sebbe, Urni och Sebbes kompis Danne kvar och det var då det spårade med shotar och starka drinkar hahaha. Men kul hade vi och nu har Sebbe lovat mig en RnB kväll nu så man får dansa en hel natt = ) 
Nu ska jag väcka Jonas för vi ska på namn sermoni för hans kusin barn. Jag har aldrig varit på det så ska bli itressant.
//Ida
Slänger in en bild på as snygga Rihanna. Förhoppningsvis får man dansa till henne när jag och Sebbe ska ut på RnB kväll ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0