Söndag

Hej.
Idag är det söndag och jag har jobbat hela helgen. Fast nu jobbar jag bara två dagar till sen är jag ledig i flera dagar = )
Jobbet i helgen har gått bra fast vagnarna har varit lite jobbiga så vi har inte fått ut så många.
Har ite gjort så mycket mer i helgen. Kollat på flm med Jonas bara. Fast jag har varit så trött så har somnat... Inte så kul men men.
Nu kom vi precis hem från Jonas mamma där vi har ätit middag. Det var as god mat = )
Med Minus (katten) går det bra. Han har nog dock lite tråkigt och vill gå ut så vi ska nog börja släppa ut honom i veckan. Annars är han jätte mysig och vill gulla hela tiden = ) Ursch jag känner verkligen att jag har saknat att ha ett djur. Så om vi inte behåller Minus sen måste jag nog övertala Jonas om att vi behöver en egen katt = )
Nä nu ska jag kolla på film.
//Ida
Här är jag på jobbet i lördags. Jag vet inte hur mycket man ser men jag var as smutsig överallt, i ansiktet och armarna = ) Sånt man får stå ut med på mitt jobb ; ) Det braiga är att man får bort det mesta med tvål och vatten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0