Söndag

Hej.
Oj det var mer än en vecka sen jag skrev här senast, det var inte så bra....
Veckan som varit har varit bra fast jag har varit trött eftersom jag jobbade i tio dagar på raken.
Men även fast jag hade gjort det blev det helt galet i fredags ; ) Först var jag på fest hos Carro. Det var jättekul och jag fick träffa massa männsikor jag inte har träffat på ett tag.
Sen vid två åkte jag till en annan fest där Jonas var med några kompisar. Min plan var att bara vara där ett tag och inte dygna men det slutade med att man gick och la sig lite efter sju på morgonen... Men fan vad kul jag hade hela fredagen.
Lördagen därimot vill jag inte änns prata om.. Var sjukt bakis nämligen och låg bara och sov isoffan hela dagen och kvälle. Men sen vid halv ett gav jag upp och gick och la mig och sov till nio. Så var nog lite tött efter veckan och fredagen.
Idag har vi städat lite och softat. Jonas är och repar nu och sen ska vi till hans mamma och äta middag så blir en soft söndag.
//Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0