Tisdag

Hej.
Oj det var ett tag sen jag skrev här nu. Har varit trött och seg och inte orkat skriva helt enkelt.
Namn sermonin jag och Jonas var på i söndags var jätte trevlig. Det var Jonas kusins barn som skulle få ett namn. Liam heter han och är väldigt sött men han dreglar ganska mycket hahaha.
Namn sermoni tycker jag var en trevlig sak om man inte vill döpa sitt barn. Man kan lägga upp det som man vill och man sammlar alla släktingar så alla får träffa barnet också.
Söndagens sermoni började med smörgåstårta och sen höll föräldrarna till barnet lite tal och barnets fadde som är mammans syster. Dom sa typ varför dom hade valt just Liam och vad det betyder och varför dom inte ville döpa sitt barn.
jag kan lätt tänka mig att ha en nam sermoni för mina barn, om jag får några. Största frågan nu är ju varför inte jag fick någon när jag var liten???!! Hahaha.
Igår, måndag, var jag och Jonas hos han mormor som fylde år. Det var trevlig och gott med bullar och kakor = ) Sen åkte Jonas och repade och jag totalt dog i soffan. Somnade vi halv elva typ men vaknade med ett ryck vid halv ett av att jag fick ett sms + att Jonas var borta. Men han var bara på toa och kom och la sig sen och undrare varför jag var vaken = )
Idag har jag jobbat som vanlig. Det gick bra men vi fick tyvärr inte ut så många vagnar men men var en helt ok dag i alla fall.
När jag kom hem så körde jag ett 20 min pass av Zumba. Shit jag hade totalt glömt hur jobbigt det var hahah. Men nu tänkte jag köra det typ varje dag så man håller igång lite. Och nu har jag ju inget gym kort heller och burlesquen börjar inte igen fören den 2 november.
Nä nu ska jag kolla på Utsider.
//Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0