Trött tisdag

Hej.
Idag är det tisdag och jag sitte och tittar på TV.
Innan dess så ått jag lax med pressad potatis = ) Det blev jätte gott.
Innan det var jag i stan och tittade på kläder. Jag köpte också en jack, en kofta och en pälsväst. Fast västen är så klart fusk päls och allt är köpt på HM.
Jobbet idag gick bra fast vvi fick inte ut så mycket vagnar för vi hade inte matrial och så var det jobb som tog tid.
På jobbet idag blev det lite drama också. Och ja jag var inblandad. Men det var en lite skit sak egentligen jag bara råkade höja rösten vilket jag aldrig gör så då blev hela grejen ännu större. Men jag står för allt jag sa och gjorde och jag hade alla bakom mig = )
//Ida
Så här ser min ut fast min är svart = ) 
Jag tycker det är as fint att ha pälsväst utanpå jackan och som extra tröja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0