Äppelmos

God morgon.
Sitter och äter frukost och tittar på TV just nu. Och jag äter en supergod frukost nämligen fil med flingor och min mormors hemmagjorda äppelmos! Så jävla gott. Jag älskar äppelmos.
Jag är en sån människa som måste variera min frukost ibland för jag tröttnar och då vill jag inte ha någonting till frukost. Men fil med någonting brukar funka. Specielt med äppelmos.
Idag tänkte jag åka in till stan och kolla runt lite på affärer och se om det har kommit in nått roligt. HM har bla fått in party klänningar som jag vill titta på och kanske köpa en. Men vi får se ; ) 
//Ida
Denna klänning har jag kollat in lite men får se hur den sitter. Och sen vet jag inte om jag vill ha den i rosa eller svart. Men känner jag mig själv rätt blir den nog svart.
HM har fått in ganska mycket höst kläder så det ska jag kolla in + massa andra affärers höst grejer = )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0