Bio

Hej.
Idag har jag tvättat och diskat. Gick bra men det är ju ganska tåkigt.
Ska snat åka till vällingby och gå på bio med mamma. Vi ska se "Jag saknar dig". Jag tror att den är bra och att jag kommer gråta. Men när jag kommer hem kan jag skriva en recention på den och berätta hur den var.
Jag gjorde middag idag också, det blev spagetti med köttfärssås. Den blev as god = ) 
Men jag skriver mer sen ikväll.
//Ida
19:27 - 19:38 tunnelbanans gröna linje 17 från Abrahamsberg mot Hässelby strand. Kliv av vid Vällingby.
Detta tåg tänkte jag ta ikväll. Bion börja åtta och håller på i lite över två timmar.
Men sen kommer mamma köra hem mig. Hon skulle köra ditt mig också men hon åkte tidigre för att handla lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0