Blir bjuden på middag

Hej.
Japp idag blir man bjuden på middag av sin söta pojkvänn = ) Fast jag damsög hela lägenheten så ; )
Och jag har erbjudit att hjälpa honom men det fick jag inte.
Jobbet idag gick bra och dagen gick fort så det var trevligt. Jag gick hem från jobbet också. Var as länge sen jag gjorde det nu och på onsdag går mitt gym kort ut så måste hitta på lite vardags motions grejer. Är ganska dålig på det men jag har ju wii och zumba = )
Jag kanske köper ett nytt gym kort sen men blir efter min kurs då tror jag.
Nu hoppas jag det blir mat snart för jag börjar bli hungrig = ) 
Och jag kom just på att det är måndag idag och inte tisdag som jag trot hela dagen!
//Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0