Burlesque

Hej.
Nu sitter jag i soffan och är ganska så as trött så ska gå och lägga mig när jag har skrivit det här.
Glömde skiva i förra inlägget att jag dömde ut min först vagn idag = ) Jag hittade alltså en skada som gör så att vagnen inte får gå i trafik fören den är fixad och här måste hela underredet på en vagn bytas, och det var jag som hittade det = ) Jag frågade bara Sören om en sak som såg konstig ut och han sa att det var ett stoppande fel. Det var ett täcklock som var borta och en bult som var av. Det låter inte så farligt men det var det. Och man vill ju inte att våra kära medresenärer ska skadda sig = ) 
Jag kom precis hem från min kurs. För er som inte vet så går jag på Burlesque. Det är så sjukt kul så jag bara dör. Och det är bara 6 gånger och det här var andra gången så det är inte så mycket kvar = ( Men man kan ta en kurs och sen börja jobba som det = ) Och det kanske jag måste göra = )
Idag så gjorde vi en rutin. Och det gick as bra men man blir as trött och svettig av att dansa och gå i klackar i två timmar... Men det är så kul så det gör inget.
Nu ska jag sova.
God natt.
//Ida
Dita von Teese. Så sjukt snygg och duktig på allt hon gör

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0