Dr Phil

Hej.
Sitter i soffan nu och tittar på Dr Phil. En mycket bra take show enligt mig. I alla fall när han tar upp intressanta saker. Idag är det vem av kvinnor och män som klarar smärta messt och massa sånt.
På jobbet idag gick det så där. Vi hade 14 vagnar inplanerat, lite annorlunde jämfört med igår då vi hade tre.
Orsaken till att det gick så där var för att det kroglade massor. saker som skulle ta en halvtimme tog hela dagen... Men några vagnar fick vi ut = ) 
Efter jobbet gick jag förbi thai stugan och köpte mat. Man får massa mat där så det blir både middag och lunch till imorgon.
När jag kom hem gick jag och duschade. Jag rakade benen också för typ första gången på två veckor! Bara för att Tiny ska få läka ordentligt. Så jag har inte rakata benen på två veckor och jag brukar göra det varje vecka!
Nu ska jag äta middag.
//Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0