Dum dator

God morgon.
Min dator har blivit dum så jag kommer inte in på internet där. Det var därför jag inte skrev några fler inlägg igår.
Men var inne i stan i alla fall. Hitta dock inte klänningen och inte så mycket annat heller.... Fanns ingenting i stan, inget roligt i alla fall så blev lite besviken.
Men jag köpte ett linne och ett par rosa jens! = ) Ja jag vet att jag inte använder jens men funderar på att börja göra det ibland. Det är ju snyggt + att dom rosa satt väldigt bra och var as sköna. Jag har ett par svarta redan men dom är inte mega sköna men kan bli att jag använder dom en vacker dag också.
Efter jag kom hem från stan så gjorde jag egna köttbullar = ) På vildsvins färs och dom blev as bra. Inte runda och perfekta men as goda. Är lite stolt över mig själv = )
Idag ska jag städa och softa tänkte jag, kan behövas börjar ju jopbba igen imorgon.
//Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0