= )

Hej.
Aaaa var på min kurs igår = ) Och det var så kul. 
Jag var as nervös när jag skulle ditt. Men det var enkelt att hitta och sen var det bara att vänta till klockan skulle bli halv nio = ) Och när klockan ätligen blev det så gick det in 9 stycken tjejer i lokalen.
jag trodde att vi mest skulle prata och så men shit vi gjorde as mycket och man blev svettig! Vi började med lite historik och vad vi hete och så och sen fick vi gå gå gå gå och gå lite mer och sen lite mer komplicerade steg. Vi la också till lite armar och sen lite skakningar och höfter.
Det var as kul men lite svårt också. Så nu ska jag öva och öva till nästa vecka.
Jobbet idag gick bra. Hade lite att göra idag också men tror vi fick i hop våra timmar i alla fall.
Nu sitter jag i soffan och tittar på TV och Jonas är hos Barrar och äter middag.
Ikväll ska jag bara ligga i soffan och ta det lungt, är as tröttt nämligen och har en vecka kvar att jobba....
//Ida
Här är jag på väg till kursen igår. Nervös? JJJAAA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0