Fredag

Hej.
Japp idag är det fredag fast det känns som onsdag för mig eftersom jag var ledig måndag och tisdag.
Jobbet idag gick bra, vi hade mycket att göra som vanligt men allt gick bra.
Sorry att jag inte skrev igår men jag och Jonas hade månads dag = ) Visst vi hade ett år och tio månader så inget att fira direkt. Men vi var bort till Hornstull för att få våran favorit mat : Libanesiskt = ) Så sjukt gott och man får as mycket mat så det är värt att åka till Hornstull ; )
Ikväll blir det nog också hämtmat och sen serier och en film kanske. Men jag måste ju gå och lägga mig i tid eftersom jag ska jobba i en vecka till.
Inte mycket mer att skriva nu tror jag. Så skriver mer sen när jag kommer på nått ; ) 
//Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0