God morgon söndag

God morgon.
Fast jag har varit uppe och vaken i mer än en timme. Har redan ätit fil med bananer i = ) och nu står det med frukost i ugnen, nämligen hemmagjorda scones = ) Jag har gjort det en gång innan och dom blev as bra så jag hoppas dom här också blir det.
Jonas ligger och sover fortfarande men jag hoppas han går upp snart för vi ska hem till mina päron och äta middag sen vid fyra fem.
Igår hände det som sagt inte så mycket. Fast vi gick hem till Nicke och Kesti och kollade på film och drack lite vid tolv ett. Det var trevligt men det blev ganska sent för vi började så sent men det gjorde inte så mycket.
Nu ska jag gå och titta till mina scones.
//Ida
Så här kommer nog mina se ut ungefär = )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0