Hos päronen igen

Hej.
Japp är hemma hos föräldrarna igen. Det är bara för att jag och Jonas ska ut och äta ikväll med hans mamma och syster och eftersom jag jobbar idag skulle det bli lite stressigt att först åka hem, duscha och sen nästan tillbaka hit. Så då gick jag hit och duscade och pratade med mamma lite = )
Jobbet gick bra idag, vi hade inte så många vagnar att göra men ändå mer att göra än igår.
Ja just det ja jag skulle skriva igår men jag mådde piss igår. Dels var jag och trött och dels hade jag typ migrän liknande huvudvärk = inte kul.
Men somnade vid elva och sov väldigt bra inatt och det behövde jag nog. Och nu är det bara tre dagar kvar att jobba sen blir jag lång ledig = )
//Ida


Jag igår. Fy fan jag hatar att ha huvudvärk.....

Kommentarer
Postat av: vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

sv: roligt att veta vad du har för piercings :D

2011-09-11 @ 19:25:15
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0