Hos päronen

Hej.
Japp nu sitter jag hos föräldrarna och har duschat och sminkat mig. Ska snart gå och hjälpa till med maten. Vi ska som sagt fira min pappa som fyller år idag = ) Så grattis till honom. Det kommer lite släkt och väner om typ en timme så det blir säkert trevligt som vanligt.
På jobbet gick det bra fast det var två av mina jobbar kompisar som stog och skrek på varandra hela morogn mötet. Och det var lite jobbit dels för att vi inte fick ha nått möte och dels för att dom blir så agresiva när dom diskuterar saker. Det känns nästan som om dom kan slå varandra. Men det kommer dom nog aldrig att göra. Annars gick det som sagt bra. Ganska lungt men fanns jobb nästan hela tiden.
Nä nu måste jag gå och hjälpa till.
//Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0