Kurs start snart

Hej.
Japp om en timme är jag på väg till stan för att gå första lektionen på min kurs = ) Börjar bli lite nervös men ska nog gå bra. Jag är bara lite nervös över att jag hoppas det ska bli as bra och typ en ny start på livet och så blir det inte alls så....
Men vi får se ikväll helt enkelt. Men ni får nog inte veta det fören imorgon för jag kommer vara hemma ganska sent skulle jag tro.
Jobbet idag gick bra men vi hade inte så mycket att göra så det var tråkigt. Men sen vid kvart i tre så skulle vi helt plötsligt göra en vagn till. Och det fanns typ inga delar och så skulle det växlas och massa annat. Det slutade med att tre stycken skulle jobba över så vi skulle få ut n vagn till. Helt kaos. Jag skulle kunnat jobba över men inte idag när jag ska på kurs = )
Nu ska jag fixa det sista och sen iväg.
//Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0