Lördag

Hej.
Just nu sitter jag och Jonas i soffan och kollar på serier. Kanska ska hem till en kompis sen eller så blir det lugn hemma kväll som igår. Igår kollade vi på film och sen somnade jag i soffan. Jag var helt död igår och jag fattar inte varför. Visst jag hade jobbat hela veckan men jag hade ändå gått och lagt mig i ganska bra tid hela veckan och så. Var bara i onsdags det blev lite sent pga min kurs. Apropå kursen i onsdags så var den as rolig. Vi gjorde en liten rutin med boa och handskar till olika rytmer. Det vas as kul och roligt att börja ta av sig kläder ; )
Ja jsut det ja jag hade mina höga as snygga skor på mig också = ) och det gick as bra. Fick inget skavsår i alla fall. Men lite ont i fötterna fick jag.
Resten av veckan gick bra på jobbet. Det var bara i torsdag som jag råkade få rengörings medel i ögot. Och jävlar vad det sved! Jag fick gå till en ögon dusch och duscha ögat ett tag och sen sprutade mina jobbar kompisar in nått sterilt medel och jag hatar att få saker i ögonen! Slutade med att en fick hålla i mig och en sprutade in medlet. Men ögat klarade sig = ) det kändes bara lite konstigt ett tag och sen vart det bra.
Nu ska jag fortsätta titta på serier.
//Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0