Måndag

Hej.
Måndag idag och veckan har precis börjat.
Helgen var galen men bra.
Fredagen var helt underbar på Grönan. Jag och Bella kom ditt typ halv tre och då ått vi och sen gick vi in. Det var jätte lite folk då men under dagen kom det as mycket folk. Det slutade med att Grönan blev fullt = 15000.
Konserten var sjukt bra, som vanligt ; ) Men det var lite sorligt att det var den sista spelningen. Det var till och med så att Ola grät lite på slutet. Bella ockå = ) 
Efter spelningen åkte vi in till stan och möte upp Jonas mfl och drack lite öl på Kvarnen. Var väl helt ok men lite strulig. Men det löste sig på kvällen och på morgonen efter.
På lördagen låg jag och Jonas i soffan och kollade TV sen gick jag hem till Bella och förade. Sen gick jag, Bella, hennes kompis Niklas och hans kompis Emma till Ace och dansade hela natten. Det var as kul = ) 
Sen söndagen låg jag och Jonas och kollade på serier hela dagen. Jag blev helt plötsligt sjukligt sugen på ostbågar så Jonas var tvungen att åka och handla det = ) 
Idag har jag jobbat och det gick bra. Vi hade ganska många vagnar att jobba med. Men jag diskutarede lite med min förra chef och blev lite arg och ledsen. Att en människa kan göra en så arg att man blir ledsen. Men han är den vidrigaste människa jag vet om. Han är hemsk och elak mot alla och skiter i alla och tänker bara på sig själv. Jag trodde inte det fanns så hemska människor.
Ikväll har jag kollat på TV, städat och diskat. Jonas har hjälpt sin syster att flytta.
//Ida
En ny serie jag och Jonas börjat titta på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0