Natt nu

Hej.
Var som sagt på middag med Jonas och hans mamma och syster. Vi ått på ett hotel vid Solna. Var inte alls mycket folk men jättegod mat = ) Och Jonas syster har köpt en lägenhet så grattis till henne!
Efter middagen åkte jag och Jonas hem och gjorde matlåda och sen åkte Jonas och repade. Jag tittade på TV men det gick inte så bra för just då blev det värsta regn och åsk vädret och då dog några kanaler. Så fick titta på ettan ett tag innan dom andra kanalerna gick igång igen.
Nu tänkte jag gå och lägga mig. Sov bra i natt men är ändå trött och har tre dagar kvar att jobba.
God natt.
//Ida
Dessa fina skor gick jag i till jobbet och till mina föräldrar i fredags = ) As fina men ganska hög klack... Fick lite skavsår också men jag ska gå in dom. Ska ha dom imorgon och förhopningsvis på onsdag på kursen. Men vet inte om jag vågar det. Kanske ska ha några andra då och ta dom här gången efter. Vi får se = )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0