Patti Smith

Hej.
Idag var jag och Bella på NK för Patti Smith signerade där = ) Vi stog dock i kö i typ över en timme och det regnade lite smått hela tiden men annars var det nice = )
Det dåliga var dock att man var tvungen att ha köpt nått av henne på NK och jag och Bella hade varsin bok med oss som inte var köpt där. Så vi köpte hennes nya skiva. Lite onödigt men annars kommer man inte in.
Vi var tvungna att vissa kvittot också och inte ta med nått annat för då skulle Patti bli sutr och gå. Så då fick vi bara skivan signerad. Men sen känner Bella en kille som jobbar med musik och Patti så han smuslade in Bella i kön igen. Och så vissade hon samma kvitto som för skivan, för vakterna kollade inte så noga. Sen fick hon min bok och så gick hon fram till Patti igen.
Så det slutade med att jag fick en skiva och en bok signerad. Bella fick en bok, en skiva och en affisch signerade.
Så efter mycket om och men fick vi det ville ha signerat = )
Efter det gick vi till Fridays och ått. Det var as  gott = ) 
Sen blev det Åhlens för lite film och spel inhandling.
När jag kom hem sen åkte jag och Jonas och handlade mat och nu har vi tittat lite på serier.
Nu tänkt jag gå och lägga mig så jag orkar jobba imorgon.
//Ida
Här är Patti Smith när hon signerar = )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0