Söndag

Hej.
Sorry att jag inte skrev nått igår men var as bakis så låg bara i soffan och sov hela dagen. Det var sjukt länge sen jag var så bakis. Men det var bara för att det var så kul hemma hos Mirjam i fredags.
Vi var hos henne vid halv åtta och då blev det bål och champanj och sen blev det taco middag.
Efter middagen blev det prat och mer dricka och glasstårta. Sen blev det lekar och det var jättekul för det kör man typ aldrig på fester. Men det gjorde vi = )
Vi körde killarna mot tjejerna i charader och jag måste säja att tjejerna ägde ; )
Efter två omgångar charader åkte jag och Jonas hem. Har ingen anning om vad klockan var men typ två tre.
Sen på lördagen var jag som sagt as bakis medans Jonas var ganska pigg och spelade golf.
Idag har jag bara ätit frukost och kollat på TV hittils och det kommer nog inte hända så mycket mer.... Jonas dissade mig idag också så få¨r väl försöka roa mig själv.
//Ida
Här är Jonas imorse när han låg och typ sov. Jag hade hoppat på honom lite inann så han sov inte riktigt ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0