Tio år sen

Hej.
Tänkte bara skriva att idag är det 10 år sen det flög in två plan i World Trade Center och jag tycker man ska skänka en tanke till dom anhöriga och alla runt omkring.
Jag var 13 när det hände. Jag kommer inte ihåg när vad jag tänkte och kände när jag kom hem från skolan den där dagen för 10 år sen. Bara att det såg helt sjukt ut + att det bara var nyheter i stället för den TV som brukade. Jag kommer ihåg att min kompis blev lite sur för att 4:an inte vissade Sunset Beach utan bara massa nyheter ; )
En sak till man tänkte på är att det såg inte riktigt ut, såg ut som en film. Det var inte på riktigt. Jag och många med mig fattde nog inte vad som hade hänt fören dagarna efter.
//Ida
Här har precis plan två kört in i tvån torn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0