Tisadag

Hej.
Idag har jag jobbat och inte så mycket mer. Har nog inte hänt så mycket idag.... Jobbet gick bra, vi fick ut ganska många vagnar och vi hade jobb hela tiden.
Efter jobbet så åkte jag hem och tittade på TV och lagade lax med bulgur till middag. Jonnas skulle äta med en kompis idag men det blev inte så, så han ått med mig = ) Fast han har inte varit så social sen för han sitter bara vid datorn och jobbar.
Men vi såg dom två nya avsnitten av "How I met your mother". Och det var så sjukt bra! As spännande och massa grejer som dom kan spinna vidare på! sjukt bra serie och jag tror den här säsongen kommer bli bra = ) 
När jag åkte hem idag så hade jag mina höga klackar som jag ska ha imorgon på kursen tänkte jag. Och då bli jag kanske 180 cm och det är inte så långt tycker jag. Men när jag åkte hem så kände jag mig as lång. Fast jag tror det kan bero på att många i Solna är små = ) I alla fall vid solna Station. Jag är som sagt ca 180 cm och det borde finnas ganska många killar som är så långa eller längre men Nej inte där jag är.
En annan sak jag var med om igår var att jag gick igenom hubba bubba sektionen på bussen = där det sitter typ fyra fjortis tjejer som luktar hubba bubba/godis. Sjukt roligt och det luktade ju ganska gott = )
//Ida
Jag kände mig typ som den stora hunden idag när jag åkte hem.... Men jag kan inte rå för att alla andra är dvärgar ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0