Trött kväll

Hej.
Sitter i soffan nu och tittar på TV. Jag är as trött och jag fattar inte varför. Man har ju lixom sovit bra och allting men men ska snart gå och lägga mig och sova i alla fall.
Jonas är och repar. Är ganska skönt att vara själv ibland men inte för ofta ;)
Tittade på Idol idag och det är ett väldigt trevligt program tycker jag. Men känns ändå som om dom sjunger på sista versen nu. Dom har ju hållt på så länge och Sverige är ju inte så stort. Och jag tycke nu mera att True Talent är bättre = ) och jag missar det + Bonde söker fru imorgon = ( för jag ska på min kurs = D och jag tänkte be Jonas ladda hem det i alla fall True Talent.
Nu ska jag göra i ordnig mig och sen sova.
//Ida
Jag och ligger och halv sover någon morgon när jag precis hade flyttat in tror jag. Jonas var då bara tvungen att ta en bild, pucko säjer jag.... ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0