Måndag

Japp idag är det måndag och klockan är typ tio. Jag borde vara på jobbet men istället sitter jag i soffan och har precis ätit mackor. Jag är hemma för jag har varit sjuk = ( Jättesjuk dessutom.
Jag blev sjuk i tisdags kväll men gick och jobbade i alla fall på onsdagen men det var dumt. För sen blev jag jättesjuk. Jag har frysig och haft ont i rygg, axlar och knappt ätit nått. Och det är det sist nämda som gör att jag inte är på jobbet idag.
Jag ska nämligen gå till bussen och det gick inte. Benen var som mjuk spagetti och jag kände mig svimfärdig.
Så idag ska jag snart gå och handla och sen äta! Så jag orkar jobba och tvätta. Har en bok att hämta på ICA också = ) Ni kan få se vilken det är sen.
//Ida
Här är Minus förra gången jag var sjuk. Lekte lite med hans öron så han såg arg ut ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0